poniedziałek, 21 września 2015

Szkolnie

Witajcie,

dzisiaj chciałabym pokazać plan lekcji, który zrobiłam dla mojego syna. Praca ma ograniczone ozdoby, bo miałam nad głową krytyka, który nieustannie powtarzał "Nic już nie dodawaj!".
Paski z planem lekcji wsunęłam w nacięcia w papierze scrapowym, dzięki temu będzie można włożyć nowy plan, gdy stary będzie już nieaktualny.

W pracy wykorzystałam choragiewkidwustroną taśmę klejącą i taśmy 3D

Hello,

I'd like to show you a lesson plan I made for my son. The plan is not richly ornamented because I had a critic standing behind me and repeating "Don't add anything more!". I put the stripes with the plan into the holes I had cut in scrap paper. Thanks to that it will be possible to replace the stripes when the timetable is outdated.
 I used bannersdouble sided tape & 3D tape.




Pozdrawiam,

Agnieszka

2 komentarze: