wtorek, 29 grudnia 2015

Zimowy layout i warsztaty / Winter layout and workshops

Witajcie,
Jeszcze przed świętami poczyniłam bardzo zimowy, mały tj. 15x15cm, layout.
Kolorystykę dobrałam do zdjęcia i dałam dużo śniegu, czyli pasty strukturalnej posypanej brokatem.
Z oferty Craft Passion wybrałam chorągiewki z alfabetem i jeden z zestawu z serduszkiem oraz taśmy klejące 3D.

Hello!
Before Christmas I created small (15x15cm) scrapbook page.
 I chose paper colors the same as at the photo and add a bit of snow - modeling paste with glitter.
From Craft Passion offer I chose banners with alphabet and one with the heart, and adhesive 3D tape.

Tym layout'em chciałam Was serdecznie zaprosić na przyszłoroczną edycję
Babskich Spotkań Kreatywnych
Pierwsze spotkanie już 14 stycznia, na których wykonamy właśnie zimowe LO :)
Zapraszam serdecznie!
A jeśli chcecie zobaczyć jakie prace przygotowywałyśmy w tym roku, i jak świetnie się bawiłyśmy podczas Babskich Spotkań Kreatywnych, koniecznie zerknijcie TU.

With this layout I'd like to invite you for next year edition of Women's Creative Meetings.
The first is planned on Thursday 14th od January 2016.
If you would like check all Women's Creative Meetings, click HERE.


Pozdrawiam
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz