wtorek, 22 marca 2016

Jajka z kwiatuszkami / Eggs with flowers

Witajcie,
Pamiętacie zielony koszyczek, który przygotowałam w ramach inspiracji na wielkanocne wyzwanie?
Pomyślałam, że do kompletu przygotuję dekorację w akrylowych jajkach. Wybrałam dwa jajka o wysokości 10cm, odrysowałam i docięłam dwie tekturki, które okleiłam papierem scrapowym i udekorowałam kwiatuszkami i listkami wyciętymi z zestawu wianek i kwiatek.
Jajeczka powiesiłam przy oknie balkonowym :)

Hello,
Do you remember green basket, which I created as a inspiration for Easter challenge?
I thought to create also similar flower decoration as at basket, also in acrylic eggs. I choose 10cm high eggs, then draw and cut two cardboard pieces, which I covered with scrapbooking paper and decorated with flowers and leaves cut out of set of dies the wreath and the flower.
I hanged my eggs next to the window :)
Tak prezentuje się cały komplecik :)

This is the whole set :)

Pozdrawiam / Regards
Monika

1 komentarz: