niedziela, 25 września 2016

Bożonarodzeniowe karteczki / Christmas cards

Witajcie :)
Wraz z pojawieniem się Bożonarodzeniowych wykrojników w naszej ofercie
ogłaszam rozpoczęcie sezonu na przygotowania Świąteczne :)
W świecie handmade nikogo to nie dziwią kartki świąteczne we wrześniu,
ba niektórzy zaczynają jeszcze w wakacje a inni tworzą Bożonarodzeniowe kartki i dekoracje cały rok.
Przygotowałam dwie kartki z użyciem nowiutkich wykrojników.
W pierwszej wycięłam gwiazdki i kropki wykrojnikiem tło z gwiazdkami,
oraz na środku mieściłam dużą poinsettię i dodałam kilka gałązek ostrokrzewu.

Hello :)
Because new Christmas dies are already in our offer,
I'm pleased to announced start of the season to prepare to Christmas :)
At handmade word nobody aren't surprised seeing Christmas cards at September,
some started even earlier and some create Christmas cards and decorationd the whole year.
I created two cards using new dies.
In the first I cut stars and dots with the die background with stars,
and in the middle I placed big poinsettia flower and add few sprigs of holly leaves.



W drugiej użyłam ostrokrzewu do stworzenia wianuszka, który udekorowałam dwiema najmniejszymi i jedną większą poinsettią. Kwiaty wykonałam z papieru czerpanego.
In the second one I used holly leaves to create a wreath, which I decorated with two the smalles and one bigger poinsettia. Flowers I cut out os handmade paper.



Zajrzyjcie do sklepu do działu Boże Narodzenie.
Visit our shop and Christmas section.
Pozdrawiam
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz