środa, 31 stycznia 2018

Pamiątka komunijna/First Communion card

Witajcie :)

Jeszcze jest dość wcześnie, ale piękne nowości komunijne CraftPassion wręcz krzyczą z półki - "Zrób z nami kartkę komunijną!!!" :D więc robię ;)

Dziś pamiątka dla dziewczynki - z uroczą postacią dziewczynki komunijnej w centrum. Figurkę umieściłam na kolejnej naszej nowości - delikatnej ramce z listkami. Dodałam też własnoręcznie zrobione kwiatki z foamiranu (jak już niejednokrotnie pisałam, mam dwie lewe ręce do kwiatków - co nie znaczy, że nawet takie beztalencie jak ja nie może zrobić kwiatków - wystarczy foamiran, wykrojnik i żelazko! Nic nie trzeba miętosić, wygniatać, formować - żelazko robi całą robotę ;)

Hello :)

It is still quite early, but the beautiful Communion novelties of the CraftPassion are shouting from the shelf - "Make a communion card with us !!!" : D, so I do;)

Today, a souvenir for a girl - with a charming figure of a first communion girl in the center. I put the figurine on another of our new products - a delicate frame with leaves. I also added self-made flowers from foamiran (as I wrote many times, I have two left hands for flowers - which does not mean that even a talentless girl can not make flowers - just foamiran, a flower die and a hot iron!) You do not have to crumple, knead, form - the iron does all the work for you ;)









Ozdobiłam też pudełko - dodałam kielich z hostią i napis, oraz malutkie kwiatuszki (foamiran+żelazko ;)

I also decorated the box - I added a chalice with a host and a sentence, and tiny flowers (only foamiran +  hot iron ;)



Użyłam/I used:





Widzieliście już naszą gazetkę pełną cudownych inspiracji?
Jeśli nie - konieczcie to zróbcie!!!

Have you already seen our newsletter full of wonderful inspirations?
If not - make it do it !!!

Wersja polska i angielska.

Polish and English version



Pozdrawiam :)


1 komentarz: